Házias izék


Konzerven és levesporon élek, bizony, és találtam én már kavicsot is a sóletkonzervben, igaz, ez már jó régen volt. Biztos ti is olvastok Homárt, meg vannak hentes ismerőseitek, akiktől többek közt meg lehet tudni, hogy a büdös hús feldolgozásának egyik legjobb módja a kolbász, a fokhagyma meg a fűszerek ugyanis sikeresen nyomják el a stikket. A minap zöldséges aprópecsenye lett volna az ebéd a Házias ízektől. Elég gyakran szoktunk venni, nagyon finom rizzsel vagy tésztával, de ha végképp nincs idő ilyesmire, akkor kenyérrel is nagyon szuper. Volt. Eddig. Most azonban, miután betettem a mikróba, és rákapcsoltam az energiát, lett olyan ecetszag az egész szobában, hogy tyűha. Direkt megnéztem az összetevőket, ecetet hivatalosan nem tartalmaz. Nemhivatalosan viszont annál inkább. Nesze neked márkahűség :(

Nincsenek megjegyzések: